یوبیسافت :نسخه ی PS4 عنوان Watch Dogs نیز از ۶۰ دقیقه گیم پلی بیشتر بهره می برد
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

watch-dogs-box-header-600x170

کمپانی یوبیسافت مدتی قبل به پرده برداری از اطلاعات عنوان Watch Dogs پرداخت که در این راستا صحبت هایی نیز در مورد ویژگی های اضافی این عنوان در کنسول های ps3 و ps4 نیز شد.در ادامه توجه شما را به اطلاعات بیشتری در اینباره جلب می کنیم.

 

یوبیسافت به طور رسمی تایید کرد که عنوان Watch Dogs در کنسول های PS3 و PS4 دارای گیم پلی طولانی و بیشتری نسبت به سایر پلتفرم ها خواهد بود که به بازیکنان امکان تجربه ی این عنوان در زمان طولانی تری را می دهد اما در حال حاضر هنوز هیچ اطلاعات بیشتری در این مورد اعلام نشده است.در این بین سخنگوی کمپانی یوبیسافت یعنی  clariefied در اینبار اعلام کرد که :

هم اکنون ما می توانیم تایید کنیم که افرادی که عنوان Watch Dogs را بر روی کنسول های PlayStation 3 یا PlayStation 4 خریداری می کنند قادر خواهند بود تا ۶۰ دقیقه از گیم پلی این عنوان را در زمان انتشار این عنوان از شبکه ی PSN دریافت کنند.

پس از این گفته ها clariefied اعلام کرد که در حال حاضر دیگر هیچ برنامه ای برای انتشار اطلاعات و جزییات بیشتری در اینباره نخواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب